Onsdag

Har ingen koll alls på dagarna denna veckan, igår trodde jag det var onsdag, och nu höll jag på att skriva torsdag. Har i alla fall en dag kvar i skolan denna vecka innan det blir helg, och då har vi en grupp presentation som vi egentligen skulle ha haft i tisdags. Nästa vecka är det sista veckan i skolan innan spring break, har ingen panik över massa skolarbete som många andra brukar ha. Har inga stora uppsatser kvar så det är skönt, lämnade in den största för terminen i måndags. Har sedan redovisning i mmin kvällsklass på måndag, och test i en annan klass på måndag. Sen har jag test nästa torsdag, plus två online test som ska vara klara innan den 25. Tänkte få gjort online testet innan denna helgen så det är gjort.
 
Har inga speciella planer inför helgen, ska vara med min lilla favorit kille som vanligt, men inte lika mycket som jag brukar. Hoppas verkligen det är vår på riktigt i helgen, så kan man vara ute och bruncha eller så. Har haft noll gradigt och blåsigt idag och på fredag ska det tydligen snöa?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0