Februari

Tänkte bara säga hej, för jag är tydligen sämst på att hålla i gång en blogg. Kommer inte ens i håg sist jag skrev. 
Bästa med senaste tiden är att mamma och pappa var här i slutet på januari, bästa, bästa, bäst!! Tiden gick såklart för snabbt som vanligt. Det är för övrigt svin kallt i new York, verkligen jättekallt, varit typ -15, men känts som ungefär -30. Har åkt på tråkigaste förkylningen, så hela förra helgen låg jag i sängen och var död, är nästan helt frisk nu, äntligen, ingen medecin verkade hjälpa, tycker till och med att hostmedicinen är god nu. Fick lite magrutor på köpet av allt hostade också, tackar, det var snällt. Borde väl börja träna när jag är helt frisk så att jag kan få lite magrutor på riktigt.

För övrigt händer det inte så mycket, allt rullar på som vanligt. Har en del i skolan, men inte överdrivet mycket, har fyra veckor kvar och sen spring break i en vecka, och då kommer Caroline. Min första kompis som kommer och hälsar på mig här borta, och jag har bott här i ett och ett halvt år. Så snäll och fin hon är som vill komma hit 😘😘😘❤️
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0