Bahamas

I torsdags var det ju thanksgiving här i USA som är en stor holiday, åkte därför till Bahamas tisdag eftermiddag. Var redo för massa sol och värme och bli brun, men har tyvärr haft lite otur med vädret. Endast första förmiddagen som var okej nog för att vara på stranden, dom andra dagarna har det varit för blåsigt, och också regnat. Men ändå har det varit väldigt skönt att komma iväg från vinterkylan som börjat komma till New York. Kommer åka tillbaka till nyc i morgon, och då är det tre veckor med massa plugg som gäller innan det är någon vecka jullov. 














Kommentarer
Postat av: Gresa

Hej!
Mitt namn är gresa och jag hamnade på din blogg genom att söka studera i nyc. Jag har precis varit där i en vecka och jag blev kär i staden! Jag är väldigt intresserad å kanske börja ta någon kurs eller studera något program. Tänkte kanske kan fråga dig hur man går tillväga och ifall det är svårt å få tag på lägenhet osv? Hoppas du har tid å svara, svara gärna via min mail isåfall ( [email protected]) . Ha det så bra! Mvh Gresa

2015-01-25 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0