Sunday

Sitter just nu på Upper East side och inte gör så mycket, hade varit så skönt att få stanna kvar i sängen, men icke. Håller på att somna och mina ögon gör så ont, living the hard life. 

Igår var det fullt upp, från 9 till 00 hade jag två fria timmar, vilket va att ta sig från ett ställe hem och vidare till ett annat ställe. Kom hem strax efter 12 på kvällen och borde väl egentligen ha gått och lagt mig, men blev en liten utgång, för mitt långa arbete hade gått bra, 92/100. Vid ett var jag vid klubben där dom hade någon slags djungel tema, roligt. Så var det ett bord som beställde in några flaskor moet, sisådär 50 stycken eller så. Hade i alla fall en riktigt rolig kväll.

Ska plugga till mitt final accounting prov senare när jag kommer hem. Måste som sagt få bra på det så hoppas jag förstår något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0