Regn i New York

Tisdag på Upper East side, och julafton i morgon, känns verkligen inte så, speciellt inte när det regnar. Har varit busy, och sjuk hela helgen. I fredags gick jag och några kompisar ut och åt, och sedan utgång. Skulle upp tidigt så blev inte så sent. Var slö hela dagen och stannade inne på kvällen, och hände inte speciellt mycket på söndagen heller.

Igår var jag också på UES, tills halv fem då jag tog subwayen till Ikea för att köpa ett nattduksbord. Var så trött, somnande till och med till en stund. Måste varit bästa tiden att gå på Ikea, i princip folktomt. Fick med mig ett nattduksbord, några smågrejor och såklart lite kakor och så. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0