1 vecka kvar

Nu är det äntligen bara en vecka kvar i skolan, ska bli så skönt. Har ett prov på måndag och ett på onsdag sen done! Hade en stor inlämning, på 30 sidor, som skulle vara inne i måndags, men som jag lämnade in i onsdags bara för jag börjar för sent. Ändå bra gjort att skriva 30 sidor på två dagar.. Skulle få 10% avdrag för varje sen dag, men fick mail från läraren att han kommer göra det med dom som inte lämnat in efter i morgon, tur för mig, hoppas verkligen att han gör så också.

Denna helgen kommer väl antagligen inte bestå av mer än plugg, måste verkligen få bra på mitt accounting prov på måndag eftersom dom andra proven inte gick så bra. På onsdag är jag i alla fall ledig fram till den 5 januari, kommer vara skönt att slippa skolan men kommer antagligen bli rastlös efter två dagar. Ska försöka fixa en liten julgran också så jag får lite julstämning i min lägenhet. 

Annars så har det inte hänt så mycket i det sista, skola, sova, chill, utgång, sova och skola igen i princip. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0